pátek 31. července 2015

Current favourites II.

V dnešním článku Vám chci ukázat mé momentální největší oblíbence. Sama ráda tento typ článku čtu a vidím tak, co baví ostatní.


Jako první vám představím tyto nádherná stíny od Essence z jejich letní limitky Love & Sound. Málokdy se mi stane, že se mi zalíbí všechny odstíny z jedné kolekce, tady se ovšem tak stalo. Pokud nemáte s Essence stíny moc dobrou zkušenost (jako já) zaručuji vám, že tyto moc mile překvapí. Jsou nádherně pigmentované, nijak šíleně nepráší a na očích vypadají prostě skvěle. Kupovala jsem je v Rossmannu za cca 80,-.


Dále tu máme rozjasňovač, tentokrát z limitky Catrice. Jak asi víte, sehnat pěkný rozjasňovač v drogérii je skoro nemožné. O to víc, jsem z tohoto nadšená. Na pleti vypadá nádherně, nemá v sobě žádné velké nepřirozené třpytky, naopak vykouzlí krásný přirozený lesk. Jediné mínus je tedy to, že je z limitované kolekce, pokud ho tedy chcete, utíkejte co nejdřív do nejbližšího Rossmanna, který má Catrice. Cena byla cca 120,-???


Jako další novinku tu mám L'oreal color riche extraordinaire. V podstatě se jedná o tekuté rtěnko-lesky. Na rtech vypadají a nosí se naprosto božsky. Vůbec nelepí, rty vypadají tak nějak zdravěji a opticky větší. Doporučila bych především ty tmavší odstíny. S Nude Vibrato je trochu více práce, není tak pigmetovaná, proto bych ji doporučila nad konturku nebo rtěnku. Rose Symphony naopak velmi ráda nosím samu o sobě. Cena cca 250,-???


Z péče jsem si zamilovala krém od značky Venus. Kupovala jsem ho v Douglasu a tuším, že se dá sehnat jen tam. Popsala bych ho jako perfektní krém na léto. Má lehkou, gelovou konzistenci, ale přesto velmi slušně hydratuje. Je taky ideálním podkladem pod makeup. Stál okolo 300,-.


Když už jsem zmínila makeup, co vám taky mé oblíbence ukázat, že? Mám dva zástupce. Jako první Loreal True Match, který ráda používám, když chci/potřebuji trochu větší krytí. Má přirozený finiš, ani ne moc matný, ani příliš lesklý. Na pleti vypadá i přes vyšší krytí velmi přirozeně a vydrží mi celý den. Pak tu máme od Maybelline Fit me. Ten naopak ráda používám. když na pleti trochu toho lesku chci (což je v podstatě furt) a nepotřebuji tolik krytí. Zřejmě to nebude ideální společník pro lidi s mastnou pletí, ale pro ty z vás, kteří mají normální/suchou bude ideální. Na pleti vypadá opět velmi přirozeně, ještě o něco víc, než zmiňovaný True Match. Jediné co mě na těchto makeupech štve, je fakt, že v zimě neseženu odstín, který by mi sedl. Slyšela jsem ovšem, že má do drogérií přijít znovu True Match (bude mít jiný obal, jestli složení nevím?), tak doufám, že se tam objeví i třeba odstín W1:)).


Ještě jeden produkt na rty. Tentokrát rtěnka od Sephory. Jestli nevíte, tyto rtěnky naprosto zbožňuji. Psala jsem recenzi na odstín R 18 zde. Pokud jste je vždy přehlíželi, zkuste se při vaší další návštěvě Sephory podívat. Mají velký výběr odstínů, takže věřím, že by si vybral každý. R 32 je růžovo-nude barvička s teplým podtónem. Cena je 300,-.


Na závěr trochu barviček:)). Zhruba před půl rokem jsem se zamilovala do barevných očních stínů. Najednou jsem chtěla každý den nosit fialovou, modrou, zelenou..no prostě cokoli. Jelikož jsem nechtěla zkoušet tucet levných stínů a stále nebýt spokojená, vsadila jsem raději rovnou na klasiku, které jsem věřila. A udělala jsem dobře, paletka je naprosto senzační. Kupováno v Sephoře za 1300,-.


Máme nějaké společné favority?  Jestli jste si i vy v poslední době nějaký produkt zamilovali, napište mi do komentářů, o co se jedná:))).


4 komentáře:

  1. Ty stíny od Essence vypadají moc krásně :)

    Můj červenec

    OdpovědětVymazat
  2. Essence stiny v limitkach umiiii, super barvy a pigmentace. Spolecnou mame urcite UD paletku, je krasna:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Essence stíny vypadají moc hezky! :) Jinak, makeup true match mám taky moc ráda, ale spíš na zimu, přijde mi, že v létě moc nevydží... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stíny od Essence vypadají vážně lákavě :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat