neděle 12. července 2015

Co jsem v poslední době lakovala I.

Ahoj! Dnes Vám přináším článek o lacích, které jsem v poslední době lakovala. Předem bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek a mých nehtů. Ani jedno není dokonalé, spíš naopak. Doufám, že příště se fotky povedou o něco lépe:)). A teď se už vrhneme na samotné laky.



Tyhle neonky od Dermacolu mám moc ráda. Vlastním je v několika barvách a se všemi jsem spokojená. Co bych vytkla je výdrž, která je na mých nehtech celkem špatná. Obecně mám ale pocit, že to dělá většina neonových laků.

Neon pink je klasická neonová hot pink barva. Ideální k horkým dnům strávených někde na pláži nebo u bazénu.


Neon love je krásná korálová barvička, která se mi prostě nepodařila zachytit. Nevím proč je na fotkách tak oranžová:((. Každopádně se na ni v drogérii podívejte, je nádherná!


Flormar Rich Blue je jeden z mých nejoblíbenějších laků vůbec. Sytá ale zároveň zářivá modrá, pokud máte rádi modré laky na nehty, tak tohle je must have. Kdybych vám měla doporučit pouze jeden lak z tohoto článku, bude to pravděpodobně tento:)). Kupovala jsem ho v drogérii Teta.


Tento lak od Nails Inc jsem sehnala před nedávnem v Sephoře v jednom zlevněném setu tří miniatur. Bohužel absolutně netuším, jestli se dá ještě sehnat://. Pokud na něj ovšem narazíte, brala bych ho. Už jen tato barvička za to stojí. Lakoval se nádherně a i velmi dobře držel.


Další neonový lak od Flormaru. I když nevím jestli bych ho označila za vyloženě neonový. Jedná se o krásnou zářivou korálovou, ale neonová prostě není. Snad jako všechny laky od Flormaru co jsem doposud vyzkoušela (a že jich je hodně) se lakoval velmi pěkně.


Tento lak  značky Glamour jsem kupovala u vietnamců v naší poliklinice. Šla jsem zrovna od zubaře a potřebovala jsem si udělat nutně radost :D. Laky u vietnamců normálně nekupuji, trochu se bojím o složení a pod. Každopádně tohle byl skvělý kup! Koukněte na tu barvu! V jedná vrstvě nebyl nic moc, ale už v druhé byl naprosto perfektní. Jestli na něj náhodou narazíte, zkuste. Stál mě 20,- :)).
( narazila jsem na tuto značku na na tomto webu


Marie Antoninette od L'orealu je nádherná barva. Jemná, čistá. Jen je to hrozná otrava ji nanést. Musela jsem dát snad 4 vrstvy. A já nevím jak vy, ale na tohle prostě čas nemám (no možná teď o prázdninách jo, ale nebaví mě to i tak:)). Je to vážně škoda, jelikož ta barva je úžasná no...


Za to Shocking Pink je jiný kafe. Tady už postačily jen dvě vrstvy a lak vypadal perfektně. Musím vyzdvihnout skvělou výdrž a jak se lak lesk i bez použití top coatu.


A na závěr tu máme láček od Rimmelu z kolekce Rity Ory v odstínu Go Wild-er-ness. Na fotce se mi zdá být o něco světlejší než ve skutečnosti. Tyhle šeříkové barvy mám moc ráda a líbí se mi jak k bledé pokožce tak k opálené. Stačily dvě vrstvy a i výdrž byla velmi dobrá.


Zalíbil se Vám nějaký lak? Pokud se článek líbil, ráda budu i nadále ve focení pokračovat:)).

3 komentáře:

  1. Všechny laky vypadají krásně, ale nejvíc mě zaujal ten od Vietnamců. Barvička vypadá fakt božsky! :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechny odstiny laku vypadaji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat