pondělí 31. srpna 2015

New Essence longlasting lipliner

Možná jste už zaregistrovali, že Essence před nedávnem přišla se spoustou novinek. Jedna z věcí, která mě zaujala nejvíc, jsou jejich nové konturky na rty.
Kupovala jsem je v Rossmanu za 45,-.




Konturky od Essence mám ráda už dlouhou dobu a vlastním asi všechny barvy, které doposud měli. Nyní ovšem přišli s novými, které nemusíte ořezávat, což moc oceňuji! Byla jsem velmi příjemně překvapená nabídkou odstínů. Přijde mi, že krom klasických odstínů jako je červená, nude nebo růžovka, mají na výběr i trochu nezvyklejší odstíny, které v drogérii jen tak nenajdete.

04 peach beauty, 05 lovely frappuccino, 07 plum cake

Konzistence je krásně krémová, ale ne zase příliš. Měla jsem konturky, které byly tak krémové, že s nimi bylo až těžké pracovat a rozpíjeli se mimo rty. Výdrž je více než dobrá. Nosila jsem je už párkrát bez rtěnky, abych otestovala jak dobře drží a v pohodě se mnou zvládli pití a lehké jídlo. Lehkého vysušení rtů jsem si všimla po několika hodinách, ale v případě že jsem nanesla i (krémovou) rtěnku, rty jsem neměla suché ani trochu.

05 lovely frappuccino
04 peach beauty
07 plum cake (favorit!!!)

Já jsem tedy velmi spokojená a doporučuji vám některou barvu vyzkoušet, myslím, že nebudete zklamané:)).

6 komentářů:

  1. Musím říct, že mě tyhle tužky docela zaujali :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o nových konturkách jsem ani nevěděla, vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  3. Za tento článek moc moc děkuju! Potřebuji nějaké konturky sehnat, protože žádné nemám a tyhle od Essence mě zaujaly, ale bála jsem se, že budou na prd. Díky tvé recenzi si je však pravděpodobně skočím koupit, protože evidetně nebudou tak špatné, jak jsem si myslela. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Osobne si na pery väčšinou nenasiem nič, každopádne na tebe tie kontúrky vyzerajú skvele. Takisto som počula, že Essence vyrabá najlepšie z drogérie za skutočne nízku cenu. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají moc krásně, já však konturky ani rtěnky nenosím, mám radši pouze balzámy nebo lesky.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat