úterý 30. června 2015

Oblíbené růžové rtěnky

Před časem jsem zmiňovala, že mě hodně baví růžové rtěnky a to stále platí. Napadlo mě tedy, že by byl dobrý nápad, dát do kupy všechny mé momentální oblíbence a nafotit vám je. Nechci na každou zvlášť psát dnes recenzi, jde pouze o ukázky barvy a výsledného efektu. Na pár z nich už zde ovšem článek mám, tak vám dám odkaz a na některé je recenze v plánu. Ale jak jsem řekla, jsou to mé momentální oblíbenkyně, takže předem je doporučit můžu všechny:)).



1. Astor Heidi Color Last 007 Bubbly


2. Sephora Collection Craig & Karl Color Lip Last Bold Glory
recenze zde


3. Nyx Matte Lipstick Shocking Pink


4. Too Faced Melted Fuchsia
recenze zde


5. Astor Soft Sensation Lipcolor Butters Matte Vivid Divine
recenze zde


6. Bourjois Rouge Edition Velvet 02 Frambourjoise

Vím, že na fotce nevypadá ani trochu růžově, ale opradu se jedná o růžově-červený odstín.
7. Astor Soft Sensation Moisturizing Lipstick 202 Rose Paradise


8. Urban Decay Revolution Lipstick Anarchy
recenze zde


9. Flormar Pretty Cream& Glaze Lipstick P315



Zalíbil se vám nějaký odstín? Jestli byste měli zájem například o oblíbené nude rtěnky, dejte mi vědět:)).


7 komentářů:

  1. Ta rtěnka od Melted mě pořád láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné rtěnky, nejvíc se mi líbí asi ta Heidy, ale zkušenost s nimi nemám, ani od Flormaru jsem žádnou rtěnku nezkoušela. Zato matnou Nyxku mám nejen jednu a to taky platí i o Melted od Too Faced.

    Maru Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  3. Hned první rtěnka se mi moc líbila a pak další další další :) Až na tu poslední, ta mě moc nezaujala. Určitě bych uvítala další takový článek :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. To je pamecku inspirace, ja jsem na ruzovky, ale spise na takove ty nude odstiny.. Super blog, jdu smirovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nude rtěnky se brzy taky chystám:)). A děkuju moc za pochvalu..

      Vymazat
  5. Růžové rtěnky mám nejraději. Tu první Astor Heidi mám taky, odstín nádherný, jen se mi rozpíjí :-/... a jinak tu matnou astor pastelku mám také moc ráda, stějně jako Too Face Melted :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnky vypadají velice lákavě, nanesené na rtech vypadají skvěle! Já jsem kdysi rtěnky a lesky hodně "prožívala", ale s odstupem let na to nějak není čas. :) Kdyby alespoň ty rtěnky chvíli vydržely a člověk to furt nemusel přemalovávat - to by bylo fajn. Z toho důvodu bych právě chtěla vyzkoušet nějaké takovéto trvalejší "řešení". Upřímně dámy, co si myslíte o permanentním make-upu? Máte s tím nějaké zkušenosti? Díky za názory. Helča

    OdpovědětVymazat