středa 17. června 2015

Sephora Shimmering Bronzing Powder - Trip to Haiti

Nevím jak vy, ale já v létě používám bronzer každý den, kdy nosím makeup. Sáhnu po něm ještě raději, než po tvářence. Když jsem viděla, že Sephora přišla s jejich novými bronzery, nemohla jsem odolat.
Sephora, cca 400-500 Kč, (omlouvám se,přesnou cenu si nepamatuji).




Začneme balením, které se mi líbí moc. Obecně obaly značky Sephory mi přijdou nadčasové a elegantní. U tohoto výrobku se mi navíc líbí i vnitřek produktu. Pro mě je ideálním společníkem na cesty nejen díky jeho bytelnosti, ale i velkému, praktickému zrcátku uvnitř.


Vybrala jsem si odstín Medium 2, Trip to Haiti. Na zimu to ideální bronzer pravděpodobně nebude, jelikož je pro mou světlou pleť poněkud tmavší, ale právě na léto, kdy chytnu trochu barvy je ideální. Jedná se o trochu teplejší bronzer, ale pozor, ne oranžový! Spíše vám obličej tak nějak zahřeje a dodá mu sluncem políbený vzhled. Tento odstín není matný, má v sobě trochu třpytu/lesku. Třpytky jsou ale velmi jemně namleté a na tváři je nevidím, takže se nemusíte vůbec bát. Dodá vám spíš zdravý glow.


Má krasnou, velmi jemnou texturu, která mi na dotek přijde skoro jak samet. Pigmentovaný je více než dobře, takže bych s ním šetřila a nenanášela na štětec moc produktu. Pokud se vám to ale stane, nebojte se, že budete mít na tváři hnědý pruh, velmi lehce se rozblendí do ztracena.


Na závěr ale mám jednu věc, která mi na tomto produktu vadí. A to je jeho parfemace. Je opravdu velmi silně parfémovaný, proč proboha?? Po ránu mě to dokáže prostě praštit do nosu. Naštěstí, jakmile je bronzer na obličeji, už nic necítím.

Na závěr chci říct, že tento bronzer je mým velkým momentálním oblíbencem. Až na tu věc  parfemací mu nemám co vytknout a doporučuji vám ho:)).
4/5

6 komentářů:

  1. Mám bronzery ráda a tenhle vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si tedy v létě většinou vystačím jen s řasenkou a něčím na pusu, občas použiju nějaký bronzer, ale věci ze Sephory mám moc ráda, ale docela mě zaskočilo, že píšeš, že je parfemovaný, to je teda šok, to by mi asi dost vadilo.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takhle minimální makeup nosím je velmi málo, většinou k vodě nebo když je fakt velký vedro, nemůžu si pomoct prostě:)) jinak ta parfemace mě taky zaskočila..ale to si musí každej očuchat už sám no, třeba mam přecitlivělej nos:))

      Vymazat
  3. Sephora umí vážně hezké bronzery :). Já sice žádný myslím ještě neměla, ale vzory mají krásné. A s tou parfemací je to škoda. Mám jednu super tvářenku od Alverde, která má taky takovou dost zvláštní a výraznou vůni, a kvůli tomu ji téměř nepoužívám :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hezky, mám taky jeden bronzer od Sehpory a odstínově vypadá dost podobně... jsou dost do oranžova, ale myslím, že v léte super i místo tvářenky... :) Jinak ta parfemace je zvláštní...

    OdpovědětVymazat