středa 3. června 2015

Sephora Collection Craig & Karl Color Lip Last - Bold Glory

Rtěnky Lip Last od Sephory jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Když jsem viděla, že se k nám dostala limitka Craig & Karl a v ní tyto rtěnky, musela jsem si alespoň jednu pořídit. Nejvíc mi padla do oka tato růžovka, protože jak už jsem nedávno naznačovala, chci poslední dobou na rtech všechno růžový.


Limitka má poměrně hezké balení. Rozhodně to není to nejlepší, co bych si dokázala představit, ale je svým způsobem roztomilé a mezi ostatními rtěnkami od Sephory se hezky vyjímá.


O jedné rtěnce z této řady jsem se už rozepisovala zde, takže to vše spíše shrnu, protože konzistencí jsou totožné. Pigmentace je naprosto v pořádku, stačí jednou přejet rty a máte plnou barvu. Při aplikaci se může zdát, že trochu lepí, ale po chvíli si sedne a začne se chovat jako klasická matná rtěnka. Jak už jsem zmínila, jedná se o matnou konzistenci, takže může lehce vysušovat, musíte se tedy ujistit, že se s matnými rtěnkami kamarádíte. Na oplátku vám za to ale na rtech vydrží skoro věky, můžete pít, dát si svačinu (čeho bych se vyvarovala jsou vyloženě mastná jídla) a budete ji mít pořád na rtech. Necestuje nikde po obličeji ani na zuby. A ta vůůůně!


Odstín naprosto zbožňuji. Jedná se o zářivou růžovou, které mi ale stále přijde snadno nositelná. Na každém světle se tváří trochu jinak, na prvních dvou fotkách je focena na sluníčku, tak ukázala svoji světlejší podobu, na poslední jsem se pokusila ji zachytit ve stínu:)).


Doporučila bych ji? Já ji naprosto miluji a pokud máte rády matné produkty na rty i vy, věřím, že si ji zamilujete taky:)).


2 komentáře: