pondělí 25. května 2015

Tip na levné řasenky od Miss Sporty

Recenze na řasenky jsou vždy trochu složitější. Každý z nás má jiné řasy, tím pádem jiné požadavky, které od řasenky vyžaduje. Na druhou stranu, už se mi díky několika recenzím podařilo objevit velmi dobré řasenky, které mám moc ráda. Tak si říkám, třeba tato recenze někomu pomůže a objeví díky ní svého nového favorita. Navíc se jedná o velmi levné a dostupné řasenky z drogerie.

Řeč je o značce Miss Sporty. Tuto značku já osobně vůbec nevyhledávám a krom pár laků na nehty, jsou toto jediný produkty, které od ní mám. Pravděpodobně bych si nikdy nekoupila ani tyto řasenky, kdyby se mi jednou nestalo, že jsem si nutně potřebovala koupit řasenku (chápejte, jela jsem někam přespat bez řasenky?!) ale nechtělo se mi za ní dávat hodně peněz, jelikož jsem doma měla už spoustu otevřených. Vzala jsem tedy tuto levnou  Miaoww od Miss Sporty, líbilo se mi balení a i plastový kartáček mi přišel fajn. Jaký bylo moje překvapení, když jsem se s ní ráno líčila a ona byla vážně super? To mi nedalo a za pár dní, po tom, co jsem vyhodila pár starých řasenek, jsem si běžela  pro další od této značky, konkrétně Studio Lash.



O obou řasenkách můžu říct v podstatě totéž. Řasy jsou po nich takové "tlustší", velmi prodloužené,zahuštěné a naprosto černé. Konzistence je spíše mokřejší. Líbí se mi, že řasy zůstanou v takovém stavu, v jakém jste je ráno nalíčily celý den. Někdy se mi totiž stane, že řasy tak nějak "spadnou", tady tento problém nemám.
Cena obou je cca 80,-.


Přijde mi, že The Miaoww Look dělá ještě lepší práci co se týká oddělování jednotlivých řas. Nestalo se mi s ní ještě někdy, že bych po ní měla slepené řasy. Všimla jsem si ale, že se mi lehce obtiskává na víčko. Na důkaz toho, jak úžasné řasy vám může tato řasenka vykouzlit, cituji svého přítele "Ty máš dneska vážně dobrý ty řasy". Tohle podle mě mluví samo za sebe, no jak často vám přítel pochválí řasy? :D






Studio Lash 3D Volumythic má o trochu mokřejší konzistenci, než její kamaráda. Někdy se mi tedy stane, že trochu bojuji se slepenými řasy. Když dám ale druhou vrstvu, řasy se tím tak nějak pročešou a oddělí se trochu sami. Na rozdíl od Mioaww se mi nestalo, že by se mi někdy obtiskla na víčko a taky se mi s ní pracuje o trochu lépe na spodních řasách.





Pro mě jsou tyto řasenky velkým objevem. Rychle se zařadily k mým nejoblíbenějším řasenkám vůbec.
Za mě tady velký palec nahoru! Máte s nimi zkušenost?:))

10 komentářů:

  1. Přikláním se k názoru tvého přítele. Řasenka Look vypadá naprosto dokonale. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to dokonale!:) umíš si krásně vyfotit oko, mě to nejde!:D:(


    PS: Právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevim nevim, ale děkuju:)) u tý prvni řasenky mi fotak furt zaostřoval na stíny://

      Vymazat
  3. Řasenky od Miss Sporty mám moc ráda. Minulý týden jsem si také koupila The Miaoww Look a jsem s ní spokojená. :-) Je vtipné že i mě přítel pochválil řasy. :-D Nikdy bych neřekla, že zrovna on si všimne když použiju jinou řasenku. :-D
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe to je dobrý, asi jsou občas víc všímavý, než si myslíme:)))

      Vymazat
  4. Hrozne velal bab chvali MS riasenky a stale si hovorim, ze uz musim nejaku skusit!:)

    Pozývam na GA o kozmetický balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. dlhé obdobie som nepoužívala inú ako Supershock od Avonu, ale v poslednej dobe skúšam aj iné, takže istotne na ne pozriem, hlavne na Look :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supershock mám taky moc ráda! Někdy bych si ji měla zas připomenout:))

      Vymazat