pátek 15. května 2015

Sephora Collection Eyeshadow

Jak možná víte, nedávno v Sephoře probíhala skvělá akce. Všechny jejich mono stíny byly za 99,-. Doposavad jsem od nich měla pouze jeden stín, ten mám ale moc ráda a používám se skoro denně přes color tattoo v odstínu On and one Bronze. Na internetu jsem si tedy hledala swatche, abych tam pak jen naběhla a vzala mé vybrané kousky.
Sephora, plná cena 290,- já kupovala v akci za 99,-



Jako první jsem měla v ruce tento kousek z limitované edice, která je ovšem stále k dostání. Abych byla upřímná, když jsem na něj koukala v obchodě a zkoušela pigmentaci na ruku, moc mě nezaujal. Na youtube jsem s tímto stínem však viděla krásné líčení, tak mi to nedalo a vzala si ho i tak. A jsem moc ráda, protože když stín nanesu trochu namokřeným štětcem a nejlépe ještě prstem, tak je to paráda! Jestli se vám tedy líbí, neváhejte a koukněte na tuto limitku, mají celkem asi 6 barev, věřím tedy, že si každý vybere svého favorita.

Mermaid Tail


Jako další jsem neodolala tomuto třpytivému krasavci. Tenhle stín je skvělá alternativa k sypkým třpytkám, nenadělá tolik nepořádku a pracuje se s ním také mnohem lépe. Stejně jako u předchozího preferuji aplikaci na mokro, nebo přes nějaký krémový podklad. Třpytky tak lépe k oku přilehnou a nestane se tedy, že vám budou během dne opadávat. Na běžné denní nošení to nebude asi to pravé, ale pokud chcete váš look pozvednou na další úroveň, tohle je ten pravý stín!

Pop idol


Víte, že miluji fialovou? A to především na očích? Moje oči jsou totiž hnědo-zelené, díky fialové ale zelená část velmi vynikne, což je přesně to, co mám ráda. Tenhle odstín má navíc krásnou, jemnou, sametovou texturu. Pigmentace je parádní, stín navíc uchovává svojí intenzitu po čas celého dne (používám vždy bud bázi pod stín, nebo nějaký krémový podklad). Jako podklad pod tento stín mám moc ráda Rimmel Scandal Eyes Shadow Stick ve fialovém odstínu.

Purple stilettos



Pořídili jste si během akce taky nějaký odstín? Já jsem s mým výběrem moc spokojená a rozhodně bych takovou akci brala zase někdy znovu. Stíny Sephora mě tedy velmi mile překvapily, pokud jste se jim doposud vyhýbali, zkuste to pří příští návštěvě změnit.
5/5
Hezký den, J.

4 komentáře:

  1. Tá fialová vyzerá naozaj nádherne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první je nádhernýýýýýýýýý!!! :)

    Jinak jsem právě našla tvůj blog a moc se mi tu líbí, tak trošku komentuju :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám nejaký ružovo-červený, farba je výrazná, tieň dlho vydrží, naopak mám od Sephory paletku a s tou veru nejako extra spokojná nie som, používam ju len občas kvôli sivému tieňu, no jej výdrž je v porovnaní s mono tieňmi veľmi slabá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat