sobota 9. května 2015

Urban Decay Revolution Lipstick - Anarchy

Poslední dobou mě hrozně baví výrazné růžové rtěnky. Cokoli co má v názvu fuchsia prostě házím do košíku. Po tomhle odstínu už toužím delší dobu, ale teprv teď nastala příležitost si pro ni konečně zajít. Ve chvíli kdy jsem si ji koupila jsem si ji chtěla okamžitě dát na pusu, ale pak mi došlo, že by možná bylo fajn ji předtím nafotit:)).
Sephora, 580,-.



Začneme balením, které se mi moc líbí. Působí již na první pohled velmi luxusně a bytelně. Když rtěnku zavíráte musíte trochu na víčko přitlačit, což je moc fajn, protože nehrozí že se vám otevře někde v kabelce. Detaily jako logo UD dodávají kovovému obalu šmrnc.


Co se týká obsahu, je snad ještě lepší, než obal (jestli to je vůbec možný). Poslední dobou mé srdce touží spíš po matných rtěnkách, o to víc mě překvapilo, jak moc tuto krémovku mám ráda. Důvod je ten, že ačkoli má rtěnka krémovou, hydratační konzistenci, vydrží mi na rtech velmi dlouhou dobu a nezalézá do vrásek okolo rtů. Samozřejmě, že se vám bude obtiskovat na hrníček a podobně, ale přesto vám zůstane na rtech dostatek barvy. Ve chvíli, kdy ze rtů bude už mizet, zůstane po ní ten nejkrásnější stain, který jsem kdy zažila! Pigmentace je skvělá, jedním tahem dostanete plnou barvu. 


Odstín je zachycen celkem povedeně. Rozhodně to není věc pro každého, ale pořád mi nepřijde ani trochu nenositelná, zvlášť s teplejším počasím a sluncem bude perfektní. Jedná se o výraznou, zářivou fuchsiovou barvu se studeným podtónem.



Ufff, to je fotek co? Alespoň je vidět jak moc tuto rtěnku zbožňuji. Nemám co ji vytknout, takže za mě 5/5. Líbí se Vám tento odstín? Hezký den, J :)).


5 komentářů:

  1. Páni,t ak to je opravdu velmi zajímavá barvička :)
    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná! Asi jsem se právě zamilovala :3

    OdpovědětVymazat