neděle 12. dubna 2015

Sephora Powder Blush - Romantic Rose

Ahoj všichni, dneska jsem si nachystala recenzi na mojí momentálně nejoblíbenější tvářenku. Někdy v ledu jsem si v Sephoře koupila set s jejich nejlepšími produkty a tato kráska byla mezi nimi. Od té doby jsem ji použila již mnohokrát, ale teprv nedávno jsem si uvědomila, jak moc ji mám ráda. 


Začneme u balení, to je klasické Sephorácké. Nevím jak vám, ale mně se líbí. Znám samozřejmě mnohem zdobnější a roztomilejší ale toto je praktické, bytelné a poměrně elegantní. Víčko je průhledné, takže dobře vidíte odstín tvářenky a nemusíte ji pokaždé otvírat (kdybyste měli více kousků).

Romantic rose je jeden z nejhezčích odstínů co jsem kdy viděla. Jedná se o "rosy pink" barvičku, která tvářím dodá přesně takový ten zdravý vzhled. Vidím v ní ještě trochu broskvové. Je to univerzálně lichotící odstín, který bude slušet naprosto všem. Jedině velmi tmavá plet by mohla mít problém s tím, že na nich nebude příliš vidět, jelikož se jedná o velmi jemnou barvu.


Tvářenka je matná, neobsahuje tedy třpytky ani nic podobného, což z ní dělá ideálního pomocníka na běžné denní používání. Textura je velmi jemná a hladká. Nanáší se bez problému, krásně splyne s pletí a nevznikají žádné skvrny. Další skvělou vlastností je, že absolutně nepráší! Co se týká pigmentace, tak ta není příliš veliká. Já mám ale takové typy tvářenek naopak ráda, protože se vám nestane, že skončíte s tvářemi jako klaun, ale můžete si barvu vrstvit podle vlastního přání. Jako negativum bych viděla, že v plné intenzitě mi na tvářích zůstane cca 5 hodin a potom se začne lehce vytrácet. 

Na sluníčku.
Pokud hledáte barvu na denní použití, o které nemusíte moc přemýšlet, možná by mohla být Sephora vaše volba. Já ji za sebe rozhodně doporučuji, až na její kratší výdrž, je to má ideální tvářenka. 
4/5
Krásnou nedělí, J :)).

2 komentáře: