pátek 24. dubna 2015

Too Faced Melted - Candy, Fuchsia, Fig


Jsem si jistá, že věština z vás už o Melted slyšela. Zhruba před rokem byl okolo nich velký boom, který mě i z části od koupě odradil. Před časem jsem ale narazila na video od Shaanaxo a Kathleen Lights které na ně dělali recenzi a ukazovali na rtech veškeré odstíny, které mají. Díky těmto videím a faktu, že mé oblíbené odstíny v České republice máme, jsem si je rozhodla pořídit.
Sephora, 590,-


Začneme balením, které je dle mého názoru naprosto boží. Jsem ten typ člověka, kterého obal produktu prostě zajímá a ovlivňuje, i když samozřejmě všichni víme, že jde především o to, co je uvnitř. Líbí bytelné zlaté zavírání i tubička samotná.



Co se týká aplikace, tak ta je taky naprosto v pořádku. Při jemném stlačení vám vyleze ideální množství produktu. Stačí vám opravdu maličko, barva je velmi pigmentovaná. Trochu jsem se bála nanášení pomocí houbičkového aplikátoru, ale naprosto zbytečně. Rty je možné vykreslit opravdu precizně, zvlášť pokud použijete konturku, neměli byste mít žádný problém.


Jak už jsem zmínila, barva je velmi pigmentovaná. Její finiš je ze začátku lesklý, ale s postupem času trochu zmatní. Já toto osobně oceňuji, protože v jejím lesklém stavu má trochu tendenci se dostávat na zuby. Na rtech je ovšem moc příjemná a zároveň i relativně dlouhou dobu vydrží. Většinou jsem četla, že rty nevysušuje, s tím já bohužel nemůžu úplně souhlasit, mně trochu ano. Není to ovšem nic hrozného, co by mě od jejího nošení odrazovalo. Je pravda, že letos jsem na suché rty trpělo hodně, takže procházela těžkou zkouškou.


Melted Candy



Melted Fuchsia


Melted Fig




Zálusk mám ještě na dva další odstíny, Violet a Sugar. Myslím, že to už samo za sebe vypovídá, že tyto Melted rtěnky mě prostě baví a rozhodně je doporučuji.
4,5/5

3 komentáře:

  1. Moc krásné barvičky. Také jsem radši,, když má dobrý výrobek pěkný obal. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Ta candy je nádherná:) asi se pro ni taky zastavím:))

    OdpovědětVymazat
  3. Melted Fig je náádherná barva! Já mám Melted Berry a jsem z ní nadšená, ale musím ti dát za pravdu, po delším nošení trochu vysušuje, není to ale nic, co by se nedalo přežít :)

    OdpovědětVymazat