neděle 5. dubna 2015

Nákupy a novinky I.

Přeji Vám krásnou velikonoční neděli. Dnes jsem si pro vás přichystala souhrn novinek, které se mi za poslední dobu nashromáždily.



Už relativně dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet Melted od Too Faced a akce v Sephoře 2+1 na exkluzivní značky byla skvělou příležitostí. Problém nastal při výběru odstínu, nakonec jsem si po dlouhém rozmýšlení odnesla Fig a Candy, dvě jejich nové barvy. No musím se bez mučení přiznat, že mezitím, než jsem nafotila tyto fotky a napsala článek tak mi doma přibyl ještě jeden odstín, Melted Fuchsia. Časem určitě chystám recenze a swatche všech odstínů. Už jsem všechny 3 nosila, Candy jsem měla na rtech celý den a nechci dělat unáhlené závěry, ale zatím se mi Melted mooc líbí a už tak trochu pokukuji po Sugar a Violet. No více do samostatné recenze.


Makeup byl trochu spontánní koupě, původně jsem si chtěla jako třetí věc vybrat zapečené trio (bronzer, tvářenka, rozjasňovač) od Sephory, ale paní prodavačka mi řekla, že už jsem třetí kdo se na něj ptá, ale prý ho nemají. Nakonec jsem usoudila, že mi teď docházejí dva makeupy a tak bych měla doplnit zásoby (jako bych jich neměla dalších 15), tenhle mě ale zaujal svým aplikátorem a lehkou konzistencí, která bude na jaro ideální. Už jsem ho párkrát nosila a dopředu můžu prozradit, že koupě rozhodně nelituji. Recenze časem určitě bude.


Nude laky v mé sbírce žalostně chyběly, tak jsem se to rozhodla napravit těmito novinkami od Rimmelu. Musím říct že kolekce Rity Ory se velmi povedla, opravdu tam jsou nádherné barvičky, pro některé se tam chystám ještě vrátit. Oba už jsem měla na nehtech a zvlášť ten 60 seconds super shine mě dostal svoji výdrží. Zapomněla jsem je ovšem vyfotit, takže nejspíš udělám článek až přikoupím pár dalších odstínů a pořádně je nafotím.


Rtěnky byla opět neplánovaná koupě, jako skoro vždy s produkty na rty, Jsou to krásné jarní/letní barvičky. Heidi od Astoru jsou jedny z mých nejoblíbenějších rtěnek z drogérie a tuto krásku jsem objevila ve výprodejovém košíků za nějakou směšnou cenu. V létě, k opálené pleti bude podle mého názoru naprosto nádherná. Rimmel je úžasná tmavá růžová s kapkou červený. Na rtech je velmi příjemná, krásně hydratuje, nezalézá do vrásek ani nezvýrazňuje suchá místa.


Tímto se s vámi loučím a přeji příjemné prožití Velikonoc, J :)).

8 komentářů:

  1. Krásné novinky, brala bych všechny :) Ty barvičky jsou fakt krásně sytý.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Melted vůbec nepoznám. Nude laky se mi moc líbí, tak věřím, že vypadají úžasně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Melted od TF vyzerajú úplne super!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny produkty na rty jsou krásné. Too faced bych ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych si koupit ty dva nude laky od Rimmel, ale bohužel v dmku nebyly, tak musím hledat :-) nebo objednat přes net.

    OdpovědětVymazat