čtvrtek 2. dubna 2015

ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butters MATTE

Dnes mám pro vás nachystanou recenzi na novinku od Astoru. Jedná se o matná máslíčka, přesněji tedy ASTOR Soft Sensation Lipcolor Butters Matte. Nevím jak vy, ale já jsem se nemohla dočkat, až na ně v obchodech narazím. U nás jsou dostupné tři odstíny, já jsem si prozatím vybrala dva, ale věřím, že brzy se vrátím ještě pro ten poslední. Klasické máslíčka mám doma tři a i s nimi jsem spokojená, krásně se nanáší, nevysušují a mají moc pěkné odstíny. Tohle je ale ještě větší paráda, no jdeme se na to podívat. Kupovala jsem je v DM drogérii za 169,-.




Matná máslíčka mají velmi podobný obal jako ty klasická. Až na konec, který u původních je zlatý, kdežto Matte je mají v barvě obalu. Tužka se vysouvá točením, což je paráda. Žádné zbytečné strouhání a plýtvání produktu. Konec je seřízlý, což umožňuje mnohem přesnější aplikaci.



Efekt je do matna, ale není to taková ta úplně matná, která může dělat na rtech neplechu. Osobně mám ráda velmi matné rty, ale nevyhledávám je na běžné denní nošení, právě kvůli vysušování. U Astoru se o žádný vysušení bát nemusíte, na rtech jsou másla velmi příjemná. Neřekla bych sice ani, že rty vyloženě hydratují, ale to od matného produktu ani neočekávám, takže za mě maximální spokojenost. Vypadají opravdu krásně, nezalézají do vrásek, neflekatí ani se nedrolí. Vůně je velmi příjemná, vanilková, na rtech ji už ale necítím.


Pigmentované jsou oba odstíny skvěle. Rozhodně vám postačí jedna vrstva, i když já přejedu rty tak cca 3x pro důkladné vykreslení. Výdrž je střední, po jídle produkt mizí, ale hlavně u Vivid Divine zůstane velmi výrazný, rovnoměrný stain. Když jsem je chtěla smýt z ruky, tak ta růžová se prostě nechtěla pustit.

023 Vivid Divine - nečekala jsem, že se mi tato barva tak moc zalíbí, ale stalo se. Na rtech je opravdu nádherná! Je to tmavší růžová a přesně jak název říká Vivid - velmi výrazná a zářivá.



027 Elegant Nude - krásná barva na denní nošení, nemusíte o ní moc přemýšlet a jde skoro ke všemu. Je to tmavší nude barva s kapkou červené.



Co na ně říkáte vy? Vyzkoušíte? Pokud se vám nějaký odstín zalíbí, určitě do něj běžte, já je moc doporučuji.
5/5
Hezký den přeji, J :))

2 komentáře:

  1. Másla na rty Astor mám moc ráda, matné určitě vyzkouším. Elegant nude vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten Vivid Divine a som uchvátená, fakt skvelý rúž na pery ktorý navyše pery tak hrozne ako bežné rúže nesuší, nie je to síce balzam, ale aj napriek tomu je super a tá intenzita farby, som maximálne spokojná, je to moje prvé maslo od Astor a som z neho nadšená.
    Bianka

    OdpovědětVymazat