neděle 8. března 2015

Sephora Collection Color Lip Last - N°22

Nedávno jsem psala, že jsem si při akci v Sephoře koupila tři rtěnky. Jednu jsem vám už představila, takže dnes je řada na další krásku. Původně jsem chtěla ještě jednu z jejich krémové řady, ale pak jsem si různě čmárala na ruku tyhle v úzkém balení a když jsem je chtěla utřít ubrouskem, tak to prostě nešlo! V tu chvíli bylo rozhodnuto, že si minimálně jednu musím odnést! Nakonec padlo na odstín číslo 22, i když se mi jich líbilo tedy spousta:)). Cena cca 290,-.



Na stránkách Sephory oficiální popis říká, že by rtěnka měla být voděodolná, dlouhodržící a nerozpíjející se. Vysoce pigmentovaná barva, která by měla být na rtech příjemná a vydržet až 10 hodin. No to zní hezky, že? Nejlepší ale je, že musím se vším souhlasit! Opravdu příjemně se nosí, zvlášť na to, že je opravdu super matná! Jestli vysušuje? Lehkého vysušení jsem si všimla až po několika hodinách a nebylo to nic vyloženě nepříjemného, zvláště těm z vás, které jste zvyklé na matné rtěnky, to nebude dělat žádný problém. Na rtech vydrží x hodin, pila jsem i jedla a rtěnka byla stále na místě. Pouze se trochu ztratila ze středu rtů po velkém jídle. Navíc krásně voní, alespoň tedy mně. Je to taková ovocná, sladká vůně, nejlepší co jsem kdy u rtěnky zažila (chtěla bych takový parfém :D). Jako nevýhodu bych viděla, že zřejmě kvůli její matné konzistenci, špatně drží uvnitř rtů, jestli více co myslím, na takovém tom "masíčku". To bude patrné ale až ve chvíli kdy se budete hodně smát a někdo vám bude vyloženě koukat do pusy. Doporučuji taky nepřejíždět přes rty mockrát, stačí jednou, dvakrát.. Nedělá to dobrotu dávat moc vrstev, má pak tendenci se k sobě trochu lepit a "trhat" kousky barvy. Stačí se ale vyvarovat zbytečným nánosům a budete v pohodě.


22 Burgundy Spirit matte mauve. Takhle je barva oficiálně popsána. Je to taková vínová s kapkou fialové. I když se jedná o výrazný odstín, přijde mi, že je překvapivě opravdu dobře nositelný i na den.


A ještě jeden příběh o neobtiskování. Super ne?:)) Nebudete mít rtěnku po celém hrníčku ani partnerovi. 


Já ji miluji a těším se, až si pořídím další odstín. Příště se podívám asi po nějakým trochu víc nude, Uvidíme:)).
5/5

6 komentářů:

  1. No nádherný odstín :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Bože ta je úžasná <3 Na ni se určitě půjdu podívat.

    Bayachick.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná farba! :) strašne sa ti hodí ... škoda že Sephoru nemáme :/

    OdpovědětVymazat