čtvrtek 5. března 2015

L'Oréal "Dark Sides of Grey" Nail Polishes

Poměrně nedávno se k nám dostala limitovaná edice laků od L'oréalu s názvem Dark Sides of Grey. Co jsem v drogérii koukala, je u nás dostupných 5 odstínů. Každý s jinou intenzitou a stupněm šedé. Já jsem si vybrala "888 Mademoiselle Grey" (středně šedá s latexovým efektem) a "893 Metallic Cuff" (tmavší metalická šedá s efektem smirkového papíru).



Oba odstíny mají krásnou konzistenci a lakovalo se s nimi velmi dobře. K plnému krytí budete potřebovat dvě vrstvy.  Co se týká výdrže, mně na nehtech nedrží skoro nic, protože je mám ve špatném stavu a neustále se mi třepí konečky, nicméně laky L'oreal mě zatím vždy mile překvapili a vydrželi v perfektním stavu o den víc, než většina ostatních. Jejich kartáček mi velmi vyhovuje, můžete lakovat velmi precizně a přesto nad tím nestrávit půlku dne. Další, a pro mě velmi podstatnou věc, kterou bych ráda vyzdvihla je rychlost schnutí! Jediné co mě trochu zklamalo byl ten latexový efekt, který podle mého názoru je jen "obyčejný" šedivý lak s lesklým povrchem. Asi jsem čekala něco trochu víc, i když ani nevím co víc bych od latexu chtěla:)).  Nicméně barvička je to krásná a rozhodně ji unosím.


Za mě dávám palec nahoru! Těším se, až si časem doplním celou sbírku:)).
Co vy na to? Máte rádi šedou na nehtech nebo vás nechává tato kolekce naprosto chladnými?


4 komentáře: