sobota 14. března 2015

NYC Expert Last Lip Lacquers - 204 Central Park Passion

NYC New York nedávno přišlo do drogérií s novými produkty na rty. Dřív jsem měla tendenci tuto značku přehlížet, nelíbilo se mi balení, přišlo mi laciné a asi jsem podle toho soudila i samotnou kvalitu produktu. Poslední dobou se ale u jejich stojanu snažím zastavit a občas mě kvalita, zvláště za tu cenu, velmi překvapí. Samozřejmě má i několik špatných věcí, ale tak je to všude. Tenhle lip lacquer jsem viděla u jedné zahraniční blogerky a ona ty tmavší odstíny velmi chválila, tak jsem si řekla, že za tu cenu nemám co ztratit...a taky, že neztratila:)). Ještě jsem pořídila dvě rtěnky z jejich nové saténově matné řady, tak o těch třeba jindy. 



Balení je typické pro NYC, nic super luxusního, ale naprosto funkční a hlavně je hezky vidět barva produktu. Aplikátor je houbičkový, jediné co bych vytkla je, že nenabírá moc barvy a tak pokud máte větší rty, budete muset nabírat barvu vícekrát. Na druhou stranu můžete relativně precizně vykreslit obvod rtů.

Konzistence je příjemná, krémová a velmi pigmentovaná! Nezvýrazňuje suchá místa a ve chvíli kdy začne ze rtů ztrácet, což je překvapivě na takto krémový produkt za docela dlouhou dobu, tak začne mizet rovnoměrně. Doporučila bych nosit konturktu na rty, abyste se zamezili možnému zalézání do vrásek, já jsem lehké rozpíjení barvy zaznamenala asi po třech hodinách. Má takovou umělou, sladkou vůni, která možná nebude příjemní všem, ale já s ní nemám nejmenší problém. 
Odstín 204 - CENTRAL PARK PASSION je krásná, zastřená tmavší růžová s kapkou červený. 



Za mě tedy velké ano, jen bych zůstala u těch tmavších odstínů, protože ty nude barvy se zdají mít trochu horší konzistenci.
4/5

Co vy a NYC kosmetika? :))
Hezký den, J.

4 komentáře: