neděle 15. března 2015

Maybelline Lash Sensational mascara

Nedávno Maybelline přišlo do našich drogérií s novou řasenkou Lash sensational. Obecně řasenky od Maybelline patří k mým nejoblíbenějším, takže jsem na tuto novinku byla moc zvědavá. Navíc jsem o ní slyšela už od zahraničních blogerek a ty si ji většinou velmi chválily. Sehnala jsem ji v Rossmanu za akční cenu 179,-, bohužel nevím, zda akce ještě trvá. Plná cena je 250,-. 


Spousta řasenek má po otevření velmi mokrou konzistenci, s kterou je občas trochu těžké pracovat. Tahle ale má i okamžitě po otevření ideální konzistenci, ani moc suchou, ani moc vlhkou.  Měla jsem ji na očích něco přes 12 hodin a za celou dobu se nikam neobtiskla, nedrolila ani nic podobného. Drží tedy opravdu skvěle, ale zároveň není peklo ji dostat z řas dolů, jako s některými jinými Maybelline řasenkami. A to balení! 



Jak vidíte, kartáček je plastový a poměrně netradiční. Pracuje se s ním ale velmi dobře, opravdu dokáže zachytit každičkou řasu. První vrstvu aplikuji pomocí vyřízlé strany, ta krásně řasy rozdělí a zahustí, následně po zaschnutí dodám extra délku díky vypouklé straně. Řasenka je opravdu černočerná a natočí i moje extrémně rovné řasy. Na focení jsem použila dvě vrstvy, pokud ale spěcháte, nebo máte radši o trochu přirozenější vzhled, postačí vám jedna vrstva, i ta dokáže velkou parádu. 


Já jsem tedy s řasenkou velmi spokojená a přidávám se do zástupu spokojených uživatelek:)). Rozhodně bych ji doporučila všem, kteří chtějí výrazné, dlouhé a zahuštěné řasy, které vydrží celý den. 
5/5
Mějte se krásně, J.




Žádné komentáře:

Okomentovat