středa 18. března 2015

Maybelline Color Sensational - 365 Plum Passion

Při mé nedávné návštěvě dm mi padla do oka tato rtěnka od Maybelline. Neměla jsem v plánu žádnou kupovat, protože další rtěnku nepotřebuji, ale tato se mi tak líbila, že jsem ji prostě musela mít. Navíc mi prostě dělají radost. A ten den jsem trochu povzbudit potřebovala.



Rtěnky od Maybelline patří dle mého názoru k těm nejlepším, které můžete v drogérii sehnat. Jejich Vivids řada je naprosto perfektní na jaro/léto, takže pokud sháníte nějakou zábavnou barvu na teplé počasí, běžte tyto omrknout. Tato je z jejich klasické řady, nicméně tento odstín jsem u nás nikdy předtím neviděla, takže bud jsem slepá a vždy jsem ho přehlídla, nebo je u nás nově.


Pigmentace je pěkná, k plné intenzitě budete potřebovat tak 2x přejet rty. Konzistence je krémová, ale ne moc, abyste ji měli za chvíli všude rozpitou, krásně se nanáší a je na rtech velmi pohodlná. Ani po 13 hodinách nošení jsem nezaznamenala žádný vysušení. Co se týká výdrže, je to klasika. Po jídle a častějším pití prostě mizí, ale ne celá, takže pokud vám nevadí mít jen lehký stain, můžete se obejít i bez znovu nanošení. Vím, že hodně lidí má problém s parfemací Maybelline rtěnek, ale já si nemůžu pomoct, z téhle prostě nic necítím. Ty z řady Vivids Color Sensation mají takovou plastovou, nasládlou vůni, ale tahle mi přijde naprosto v pořádku. No pro jistotu si ji radši sami očichejte.


Barvu bych označila jako tmavou švestku s velmi zářivým fialovým podtónem. Ten z ní dělá opravdu jedinečný odstín, který se velmi dobře nosí i na den. Já ji naprosto zbožňuji a musím se často až nutit, abych použila na rty něco jiného.


Co na ni říkáte vy? Půjdete ji omrknout? :))
5/5

6 komentářů:

  1. Ta rtěnka je krásná a moc ti sluší. Z téhle řady rtěnek mám taky nějakou a jsem s ní moc spokojená.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. já mám z těchle odstínů hrozný strach.. ne že by se mi nelíbili, jen si myslím, že mi prostě nesedí:D bohužel, hrozně by se mi líbilo nosit tmavší odstíny.. tady tahle vypadá super, krásně ti sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je prave super ze neni az tak tmavy, treba nekam na vecer by bylo fajn ho zkusit:)) a děkuju moc:))

      Vymazat
  3. wow :) barvička je pro Tebe jako stvořená!

    OdpovědětVymazat