sobota 28. února 2015

Sephora Collection Rouge Cream Lipstick - Oh Oh! R 18

Při nedávné akci v Sephoře 2+1 jsem si pořidíla tři nové produkty na rty. Každý z jiné jejich řady. Obecně mám rtěnky Sephora moc ráda a přijde mi škoda, že se o nich moc nemluví. Takže jestli jste je doposud vždy přehlíželi, zkuste to při příští návštěvě Sephory změnit.




Rtěnky Sephora mají elegantní černý obal, na kterým nejsou vidět otisky prstů. Jsou zatavené v plastovém obalu, takže se vám nemůže stát, že si ji koupíte již použitou, jako mnohdy v drogérii. Odstín vidíte na spodní straně víčka. Jelikož je víčko z obou stran ploché, můžete rtěnku skladovat vzhůru nohama a tím pádem budete mít odstín vždy na očích. Uvnitř obalu jsou napsány všechny informace, což je skvělý nápad, zvlášť když rtěnku taháte po kabelkách a bojíte se, že se vám název odstínu ošoupe. Cena cca 300,-.





Kolekce Cream slibuje krémovou texturu s intenzivní barvou, která nebude vysušovat rty. Se vším můžu souhlasit na 100%.  Nanášení je jedna radost, krásně přilne na rty, nerozpíjí se a nosí se moc pohodlně. Na skleničku se obtiskává celkem znatelně, ale vzhledem k její vysoké pigmentaci budete mít stále barvu na rtech. Po jídle mizí rovnoměrně. Co se týká parfemace, je velmi jemná, trochu nasládlá, na rtech ji ale neucítíte.



Barva je na stránkách sephory popsána jako zastřená růžovo hnědá. S tím mohu souhlasit, odstín je to poměrně výrazný, možná vidím ještě trochu vínové.





Za mě rtěnku moc doporučuji a dávám ji plný počet :). Jak se líbí vám?
5/5



7 komentářů:

  1. Odstín rtěnky je pěkný a moc ti sluší, také mám Sephora rtěnky moc ráda, vlastně šminky Sephora obecně. Můj poslední úlovek je nude rtěnka, která je naprosto božská + miluju ty obaly :)

    hairOCD

    OdpovědětVymazat
  2. Wow ta vypadá skvěle a moc ti sluší! Je to přesně můj klasický oblíbený odstín, který mě vobchodech vždycky zaujme! i když jsem se teď z nějakého záhadného důvodu přesunula spíš k těm víc nude :)

    www.hilychee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na podobný odstíny poslední dobou dost koukám! Je to takový ideální střed mezi v nude a bold barvami:))

      Vymazat
  3. krásná rtěnka a moc ti sluší :)

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný odstín, který ti velmi sluší a hodí se ti k očím. :)
    Sephora rtěnky mám velice ráda. :)
    Byla bych ráda, kdyby jsi se stala mou čtenářkou => http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/03/miracle-dermacol-16h-lip-colour.html
    I já bych ráda odebírala tvůj blog, bohužel tu nikde nevidím tu možnost..

    OdpovědětVymazat