středa 25. února 2015

Current favourites

Pár věcí, které mě momentálně baví a ráda je zařazuji do své denní makeup rutiny. I když produkty ráda střídám, občas se najdou věci u kterých se musím přemáhat, abych použila pro změnu něco jiného. A to je pro mě znamení kvality.




1. Max Factor - Masterpiece Transform Mascara - viditelně prodlužuje a mírně zahušťuje bez efektu slepených řas. Je pravda, že si musíte trochu vyhrát s kartáčkem a zjistit, jaká strana vám vyhovuje, protože při špatné manipulaci by mohla eventuálně řasy slepit. Berte v potaz, že fotka je pořízena opravdu z blízka, tudíž se může zdát, že řasy nejsou tak dobře oddělené. Má plastový kartáček, který je na konci rozšířený, díky tomu se můžete snadno dostat i k vnějším řasám. Doporučila bych ji lidem, kteří si s řasenkou rádi vyhrají nebo mají problém na své malé/zapadlé oči a nevyhovují jim jumbo kartáčky, se kterými nejsou schopni dostat všechny řasy.

Řasenka Masterpiace Transform
Jako základ linek pousložily L'oreal blackbuster a přes ně jsem použila NYC eyeliner liquid.

2. L'oreal Super Liner - blackbuster - skvělá fixa na oči, která přesto, že má širší hrot dokáže zvládnout tenkou linku. Obecně mám problémy s obtiskováním, u téhle jsem mírný obtisky na horní víčko zaznamenala zhruba po 5 hodinách, což je pořád slušný výkon. Pokud ji ale plánuji mít na oku déle, zafixuji ji tekutou linkou od NYC.
3. NYC eyeliner liquid - jak jsem již zmínila, používám ji především na zafixování různých fixů, protože tohle je držák! Na oku zvládne s přehledem 12 hodin bez jakékoli ztráty intenzity nebo snad obtiskování. Navíc je to ta nejčernočernější černá co jsem kdy viděla. Pro mě jeden z největších objevů roku.


4. Maybelline color drama - intense velvet lip pencil - rozhodně moc milý překvapení.Tužky jsou krásně pigmentované, konzistence je máslovitá a na rtech jsou velmi příjemné. Nikdy jsem neměla problémy s vysušováním ani u jednoho odstínů. Můžete s nimi pít a barvu budete mít stále na rtech. Po větším jídle bude nicméně potřeba tužku nanést znovu, i když zanechávají pěkný stain. Co však vidím jako nevýhodu je relativně malé balení a fakt, že nejsou vysouvací, tudíž je musíte ořezávat.

630 NUDE PERFECTION

210 KEEP IT CLASSY
310 BERRY MUCH
Mějte se krásně, J. :))

4 komentáře:

  1. zaujimave produkty :)) tie Maybelline ceruzky na pery vyzerajú skvelo :) neviem či ich vôbec u nás už majú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už jo, nebo v nějaké dohledné době..jsou fakt super:))

      Vymazat
  2. Náádhera, hlavně ta poslední rtěnka ve spojení s linkami je božská. :3

    OdpovědětVymazat