sobota 21. února 2015

theBalm Girls lipstick

O the Balm jste pravděpodobně už slyšeli. Je to světově známá značka, která se vám do podvědomí dostane hned na první pohled díky jejím originálním, retro obalům. Nejvíc jsou asi známé jejich paletky očních stínů a Mary-Lou rozjasňovač. Já jsem se ale nedávno, díky mému příteli, dostala k jejich rtěnkám. Každá rtěnka je ve stříbrném, elegantním oválném balení a, jak už jsem zmínila, rozkošné papírové vintage krabičce. Balení je pevné, rozhodně se nemusíte bát, že by se vám mohlo v kabelce otevřít. Cítím z nich lehce vanilku, ale zároveň trochu peprmintu. Ve chvíli, kdy je aplikujete na rty, ten peprmint v nich začne lehce brnět, ale do minuty vše přestane.
Sehnat je můžete tady.





1. Anita Boytoy - růžová se silným studeným podtónem a shimmerem. Ze začátku jsem se trochu bála těch třpytek, že budou na rtech nepříjemné a příliš výrazné, ale nakonec mě tento odstín mile překvapil. Třpytky na rtech vůbec nepocítíte.. U fotek můžete vidět, že je to velmi dobře nositelná růžová. Doporučila použít konturku k lepší definici rtů. Pigmentace je vyšší střední, k plné intenzitě barvy budete potřebovat tak dvě přejetí přes rty. Čeho jsem si všimla je, že zhruba po třech hodinách, začne lehce vysušovat a upozorňovat na nedokonalosti na rtech. Takže pokud nemáte rty v nejlepší kondici, volila bych raději rtěnku s víc krémovou konzistencí. Výdrž je velmi dobrá. Rtěnka zanechává stain, takže i po jedení a pití budete mít stále barvu na rtech. Ve chvíli, kdy vám barva ze rtů zmizí úplně, nechá trochu třpytek, ale vzhledem k dobré výdrž, to není něco, co by mi vadilo. 



2. Mia Moore - sytá krémová červená s lehce studeným podtónem. Tenhle odstín na rozdíl od předešlého neobsahuje žádně třpytky, za což jsem ráda, protože červené rtěnky preferuji bud krémové nebo matné. A rovnou musím říct, že ji zbožňuji! Pigmentace je skvělá, stačí vám jedno přejetí přes rty a máte vystaráno. Konturku bych v tomhle případě určitě použila, i když jsem si žádného rozpíjení mimo rty nevšimla ani bez ní, tak k přesnému vykreslení rtů je nezbytná. Co se týká výdrže, tak je na tom ještě o něco líp než její růžová kolegyně. Když budete pít, bude se obtiskovat na hrníček a podobně, ale díky hutnější konzistenci a stainu , která dělá budete mít a rtech pořád dostatek barvy, jen ta nejlesklejší vrchní vrstva zaslábne. Nezvýrazňuje suchá místa a ani vysoušení během dne jsem si nevšimla. 


Tohle je moje první zkušenost s jakýmkoli the Balm produktem na rty a líbí se mi moc. Mají hezkou pigmentaci, na rtech jsou příjemné a vydrž několik hodin, což jsou ty nejdůležitější vlastnosti které u rtěnky hledám. Za mě ano! :)



Krásný den přeji, J.

8 komentářů:

  1. Krásne farbičky..The Balm mam veelmi rada :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Též jsem velice spokojená :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ich ruze nevidela este v ziadnej recenzii cize super a dakujem!

    Pozyvam na giveaway plnu roznej kozmetiky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že recenze byla užitečná :)))

      Vymazat
  4. Na ruce se mi moc líbila ta ruda, ale na tobe se mi líbí víc ta růžová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo?? Jako je pravda, že jsem u tý růžový ani nečekala, že bude vypadat na rtech tak dobře :))

      Vymazat
  5. "Díky příteli" .. Koupil ti jí protože si myslel že je to kapesní vybrátor. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost možný, nebo mě napadl tampón ještě, ale takovej úchyl snad neni..ikdyž :D :D

      Vymazat