středa 11. února 2015

Current wishlist

Po čem mé srdce aktuálně prahne? A pravděpodobně po určitých položkách ještě dlouho bude? Seznamy, jako je tenhle, mi pomáhají neukvapovat se a šetřit si na to, co opravdu (ne)potřebuji (většinu času:)).





1. Sephora Colorful duo reflects eyeshadows - tahle jarní limitka Sephory se mi líbí moc! Hlavně odstín Sea Horse, ale co jsem koukala na swatche, klidně bych ve své kosmetické sbírce snesla všechny.
2. Maybelline Lash Sensational mascara - asi před měsícem/dvěma jsem začala registrovat tuhle řasenku u zahraničních youtuberek a hodně mě zaujala. Upřímně jsem nečekla, že se u nás objeví, ale cca 10 dní zpátky se tak stalo. Takže si už na ní brousím zuby.
3. Venus Perfect Face Care moisturizing mask - tahle značka je dostupná pouze v Douglasu, a to jen v částečném sortimentu. Bohužel mám dojem, že právě tahle maska je k dostání pouze na jejich eshopu. Nicméně už asi 4 měsíce používám jejich peeling na obličej a sedí mi naprosto dokonale, takže jsem zvědavá i na další produkty.
4Venus Perfect Face Care moisturizing fluid - co se týká tohoto fluidu, opět mám pocit, že jsem ho na prodejnách neviděla, ale stejně jako v případu masky by mě zajímalo, jestli mi sedne jako již zmiňovaný peeling. Fluid by měl hydratovat a osvěžovat pokožku, takže minimálně na léto, to vidím jako nutnost!
5.True Radiance Foundation SPF 15 - když makeup slibuje střední krytí, ale přesto přirozený a svěží vzhled, má mé srdce. Navíc snad všechny recenze, co jsem doposud četla, byly velmi kladné. Budu muset v Sephoře víc kouknout na odstíny, co vím, měli by mít i dostatečně světlé, tak snad.
6. Sephora Cream Lip Stain - o tomto lip creamu jsem se už zmiňovala ve svých neoblíbenějších produktech na rty. Jednoduše potřebuji více odstínů! Opravdu věřím tomu, že pokud objevíte odstín, který se vám líbí a budete mít pevnou ruku při aplikaci, zamilujete se stejně tak, jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat